Telefon başında vatandaşların taleplerini dinledi

Adapazarı Belediye Başkanı Mutlu Işıksu, belediyenin iletişim merkezindeki telefonun başına geçerek gelen talepleri cevapladı. Başkan Işıksu, o anları sosyal medya hesabından ‘En keyif aldığım anlardan’ yazısıyla paylaştı.

Adapazarı belediye Başkanı Mutlu Işıksu, Adapazarı Belediyesi İletişim Merkezi’ndeki (ADİM), telefonların başına geçerek vatandaşların taleplerini dinledi. Vatandaşlardan gelen talepleri dinleyen Işıksu, talepler doğrultusunda aldığı notları ekiplere bildirerek vatandaşa çözüm bulmaya çalıştı. Işuksu, iletişim merkezindeki telefonların başına geçerek vatandaşların taleplerini dinlediği o anları ise sosyal medyada, ‘En keyif aldığım anlardan’ yazısıyla paylaştı.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner100

banner99